Prelazak na bazu nove godine

Prijava

U razdoblju 20.12.-31.12. bit će otvorna opcija za prijavu u novu bazu. Pravo rada na bazi za novu godinu može se dobiti na 3 načina:

  1. Automatski preko servera – u većini slučajeva bi trebalo biti tako; ako je računalo u sustavu atomatskog ažuriranja verzija, pravo na rad u novoj godini bit će automatski dodijeljeno
  2. Automatski kroz APROSS - naziv - ako se računalo ne ažurira automatski, moguće je odabrati opciju prijava baze nove godine – ako su podaci na serveru pripremljeni, korisniku će biti omogućena prijava u bazu slijedeće godine.
  3. Ručno – ako niti jedna od navedenih opcija ne uspije (nedovoljna prava korisnika) obratite se administratoru unutar tvrtke ili na mail e-mail: pa će se vaše računalo izažurirati ručno

Princip rada

U tekućoj godini se knjiže svi dokumenti koji joj datumski pripadaju. Rad u novoj godini možete započeti u trenutku prijave baze nove godine. S obzirom da će istovremeno biti otvorene dvije aktivne baze potrebno je raditi određene sinhronizacije podataka. Postoje 4 tipa sinhronizacije:

  1. Automatski – Poslovni partneri, Artikli – sinhronoziraju se automatski u razdoblju 01.01.-30.04. – po potrebi moguće je dodati i neke druge datoteke
  2. Ručno – Otvorene stavke SC, kalkulacije, početno stanje komercijale, Početno stanje GK – prijenose je moguće raditi više puta, ali se pokreću na zahtjev korisnika
  3. Jednokratno – Početna stanja ostalih dijelova aplikacija (čekovi, nadzorna knjiga, plaće i kadrovi) – prenose se na zahtjev, u pravilu po završetku rada u prethodnoj godini
  4. Nikako – Neke stvari ostaju živjeti u prethodnoj godini i nikad se ne prenose u tekuću

Prijenos početnih stanja

Glavna knjiga SaldaKonti

/Glavna knjiga - salda konti/godišnje obrade/prijenos početnog stanja

Detaljne upute

Kontakt: (Ivan, Darko, Vedran, Zvonimir)

Komercijala

/Komercijala/godišnje obrade/prijenos početnog stanja komercijale

Detaljne upute

Kontakt: (Ivan, Darko, Vedran, Zvonimir)

Materijalno Poslovanje

Prijenos se radi jednokratno po završetku svih obrada u tekućoj godini.

Kontakt: (Žarko, Stipe)

Osnovna sredstva

Prijenos se radi jednokratno po završetku svih obrada u tekućoj godini.

Kontakt: (Stipe)

Plaće i kadrovi

Prijenos se radi jednokratno po završetku svih obrada u tekućoj godini.

Kontakt: (Jadranko, Žarko, Vedran)

Blagajničko poslovanje

Ne postoji poseban prijenos, potrebno je samo u novoj godini unijeti početno stanje za svaku blagajnu (opcija ‘početno stanje’ u blagajničkom poslovanju)

Kontakt: (Ivan, Vedran)

Čekovi građana

U prethodnoj godini se čekovi zaključuju i prenose na novi nalog (broj 1) u slijedeću godinu. prijenos se radi jednokratno.

Kontakt: (Ivan, Vedran)

Nadzorna knjiga

Prijenos se radi jednokratno po završetku svih obrada u tekućoj godini. Ukoliko se brojevi zaključaka nastavljaju, moguće je prenijeti kompletan sadržaj nadzorne knjige u slijedeću godinu.

Kontakt: (Ivan, Darko, Vedran)