Prelazak na bazu nove godine
Prijava
U razdoblju 20.12.-31.12. bit će otvorna opcija za prijavu u novu bazu. Pravo rada na bazi za novu godinu može se dobiti na 3 načina:
- Automatski preko servera – u većini slučajeva bi trebalo biti tako; ako je računalo u sustavu atomatskog ažuriranja verzija, pravo na rad u novoj godini bit će automatski dodijeljeno
- Automatski kroz - ako se računalo ne ažurira automatski, moguće je odabrati opciju prijava baze nove godine – ako su podaci na serveru pripremljeni, korisniku će biti omogućena prijava u bazu slijedeće godine.
- Ručno – ako niti jedna od navedenih opcija ne uspije (nedovoljna prava korisnika) obratite se administratoru unutar tvrtke ili na mail e-mail: podrska@zgdata.hr pa će se vaše računalo izažurirati ručno
Princip rada
U tekućoj godini se knjiže svi dokumenti koji joj datumski pripadaju. Rad u novoj godini možete započeti u trenutku prijave baze nove godine. S obzirom da će istovremeno biti otvorene dvije aktivne baze potrebno je raditi određene sinhronizacije podataka. Postoje 4 tipa sinhronizacije:
- Automatski – Poslovni partneri, Artikli – sinhronoziraju se automatski u razdoblju 01.01.-30.04. – po potrebi moguće je dodati i neke druge datoteke
- Ručno – Otvorene stavke SC, kalkulacije, početno stanje komercijale, Početno stanje GK – prijenose je moguće raditi više puta, ali se pokreću na zahtjev korisnika
- Jednokratno – Početna stanja ostalih dijelova aplikacija (čekovi, nadzorna knjiga, plaće i kadrovi) – prenose se na zahtjev, u pravilu po završetku rada u prethodnoj godini
- Nikako – Neke stvari ostaju živjeti u prethodnoj godini i nikad se ne prenose u tekuću
Prijenos početnih stanja
Glavna knjiga SaldaKonti
/Glavna knjiga - salda konti/godišnje obrade/prijenos početnog stanja
Kontakt: podrska@zgdata.hr (Ivan, Darko, Vedran, Zvonimir)
Komercijala
/Komercijala/godišnje obrade/prijenos početnog stanja komercijale
Kontakt: podrska@zgdata.hr (Ivan, Darko, Vedran, Zvonimir)
Materijalno Poslovanje
Prijenos se radi jednokratno po završetku svih obrada u tekućoj godini.
Kontakt: podrska@zgdata.hr (Žarko, Stipe)
Osnovna sredstva
Prijenos se radi jednokratno po završetku svih obrada u tekućoj godini.
Kontakt: podrska@zgdata.hr (Stipe)
Plaće i kadrovi
Prijenos se radi jednokratno po završetku svih obrada u tekućoj godini.
Kontakt: podrska@zgdata.hr (Jadranko, Žarko, Vedran)
Blagajničko poslovanje
Ne postoji poseban prijenos, potrebno je samo u novoj godini unijeti početno stanje za svaku blagajnu (opcija ‘početno stanje’ u blagajničkom poslovanju)
Kontakt: podrska@zgdata.hr (Ivan, Vedran)
Čekovi građana
U prethodnoj godini se čekovi zaključuju i prenose na novi nalog (broj 1) u slijedeću godinu. prijenos se radi jednokratno.
Kontakt: podrska@zgdata.hr (Ivan, Vedran)
Nadzorna knjiga
Prijenos se radi jednokratno po završetku svih obrada u tekućoj godini. Ukoliko se brojevi zaključaka nastavljaju, moguće je prenijeti kompletan sadržaj nadzorne knjige u slijedeću godinu.
Kontakt: podrska@zgdata.hr (Ivan, Darko, Vedran)